تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در مذاکرات صورت گرفته، در زمینه فعالیت وهمکاری های مشترک بین دو کشور توافقاتی صورت گرفت که این توافقات مورد تایید طرفین شامل همکاری مشترک بین ایران و کشور چک در زمینه تولید قطعات برای ارائه به بازارهای بین المللی، طراحی مشترک موتور جدید برای استفاده در بازارهای منطقه ای، طراحی و تولید هلکوپتر تجاری، همکاری در زمینه هواپیماهای فوق سبک برای بازارهای منطقه ای، معرفی و تولید هواپیمای ۱۹ نفره برای بازارهای داخلی و مشترک، همکاری در پروژه های توسعه ماهوارهای سنجش از راه دور در ایران است.
 
علاوه بر این، تحقیق و توسعه مشترک بر روی تکنولوژی های جدید برای تولید محصولات در آینده، تبادل محققین و دانشجویان در بخش های آکادمیک بین دو طرف، صادرات خدمات فنی و مهندسی به کشور چک نیز از جمله زمینه های همکاری مشخص شده در تفاهم نامه های مربوطه بوده است.
 
گفتنی است؛ جمهوری چک دارای سابقه ای طولانی در حمل و نقل هوایی بوده و همواره حضورقوی در بخش هوا فضا داشته است و درطول این سال ها این کشور یک نام تاثیرگذار بر اساس کیفیت بالا، قابلیت اطمینان و نوآوری درصنعت برای خود ساخته است، از تولیدات عمومی و برنامه های مونتاژ هواپیما تا تحقیق و توسعه بنیادی، صنعت هوا فضا در این کشور به شکل قابل توجهی پیشرفت داشته است که به سادگی نمی توان آنرا نادیده گرفت.
 

امروزه بسیاری از شرکت ها و موسسات کشور چک با پیشروهای صنعت پیشرفته هوا فضا بر روی سطوح مختلف و در برنامه های مشترک چند ملیتی و یا پروژه های تحقیقاتی فعالیت می کنند، از جمله کشورهای وارد کننده محصولات این کشور، فرانسه، آلمان، انگلستان،چکسلواکی واسترالیا هستند، همچنین، این کشور تاکنون توانسته است با کشورهای صادر کننده ای نظیر آلمان، استرالیا، لهستان، روسیه، چین و هلند وارد تعاملات تجاری شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 29 شهريور 1395 ] [ 22:51 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 570
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1601
بازدید ماه : 1594
بازدید کل : 85799
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->